Az Eladó adatai:

 

 

  • Cégnév: Hrabovszki György e.v.
  • Székhely: 7632 Pécs, Wallenstein u. 19.
  • Postacím: 7631 Pécs, Közraktár u. 1.
  • Adószám:62683401-2-22
  • Bankszámlaszám: 50800104-11082314
  • Nyilvántartásba vevő hatóság neve:   NAV
  • Nyilvántartási szám: 2345585
  • Képviselő neve: Hrabovszki György
  • Weboldal cím: papirfutar.hu
  • E-mail cím: papirfutar@papirfutar.hu
  • Mobilszám: 20/976-8494

 

 

Átvételi módok, átvételi díjak

 

1. Ingyenes szállítás – év végéig már 1 karton pénztárgépszalag vásárlása esetén is!

  • házhoz kézbesítés előre utalással vagy utánvéttel

2.MPL – Magyar Posta futárszolgálata –  Átfutási idő a rendeléstől számított 2-4 munkanap.  A pontos szállítási költség a számlázáskor kerül meghatározásra, így a rendelés visszaigazolásában található összegtől eltérhet.

 

 

3. GLS Futárszolgálat

 

 

 

 4. Személyes átvétel telephelyünkön: 7631 Pécs, Közraktár u. 1.

 

Megrendelés teljesítése

 

 

 

 

Teljesítési határidő

 

 

 

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő  1-2 munkanap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük.

 

 

 

 

Rendelését a webáruházban, vagy telefonon vagy e-mailben is leadhatja!

 

 

A megrendelés folyamata

 

 

 

 

 

1.A Termék kiválasztása

 

 

 

A honlapon szereplő terméket  a honlapon a rendelés menüpontban vagy e-mailben adhatja le.

 

 

 

 

Minden termék egyedi darab, ezért kérjük írja le a a kívánt termék adatait. (szín, forma, méret, egyedi kívánság).

 

 

 

 

Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, ismertetőjét, árát. A termékeket saját fényképpel jelöltük, azonban a monitoron/telefonon megjelenő színek a valóságtól minimálisan eltérhetnek. Ennek mértéke függ a használt eszköz beállításaitól is. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

 

 

 

 

2.A Termék kiválasztása után Ön a „Rendelés” gombra kattintva írhat konkrét megrendelést, kérhet árajánlatot, vagy írhat érdeklődő üzenetet.

 

 

 

Az elküldött üzenetre választ kap az Ön által megadott e-mail címre, melyben a megrendelés pontos részleteit küldjük. Amennyiben Ön ezeket elfogadja és a terméket megrendeli, azt válaszemailben kell megerősítenie.

 

 

 

 

A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti.

 

 

 

 

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

 

 

 

 

Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor Ön az árajánlatot emailben visszaigazolja, azaz elfogadja azt.